Secretariële ondersteuning

Ondersteuning op secretarieel gebied is op diverse manieren mogelijk, afgestemd op jouw behoefte. Verhoef en zo ….. biedt secretariële ondersteuning voor ZZP’ers, kleine en grote bedrijven en op tijdelijke-, project- of op urenbasis, op locatie of op afstand. De belangrijkste vraag is waar jouw behoefte ligt en dat is voor elke ondernemer weer anders.

Wil jij….

een tijdelijke secretaresse of officemanager ter vervanging van de huidige?
Kies dan voor officemanagement voor kleine en grote bedrijven.

ondersteuning op zaken die niet je core-business zijn?
Kies dan voor secretariële ondersteuning voor ZZP’ers

iemand die je website onderhoudt?
Kies dan voor secretaresse op afstand

Officemanagement voor kleine en grote bedrijven

We maken het als ondernemer met een klein of groot bedrijf allemaal wel eens mee. Je secretaresse, officemanager of management assistent valt voor korte of langere tijd uit. Dit kan door een sabbatical, ziekte of zwangerschapsverlof zijn. Eigenlijk is de reden niet belangrijk, de vraag is hoe die werkzaamheden worden opgepakt. Ga jij dat zelf doen terwijl je eigenlijk al vol loopt met andere werkzaamheden? Of worden één of meerdere collega’s met extra secretariële werkzaamheden belast?

Kies voor een professional op het gebied van officemanagement en schakel Verhoef en zo …..  in! Ik verzorg jouw secretariële- en officemanagementtaken bij jou op kantoor, voor één of meerdere dagdelen per week maar altijd voor een bepaalde tijd. Werk dat ik al jarenlang heb gedaan waardoor ik snel kan schakelen, inlezen en softwareprogramma’s snel eigen kan maken. Taken die je met een gerust hart aan mij over kunt lagen zijn:

  • agendabeheer
  • telefoonbeheer
  • notuleren van bijeenkomsten
  • websitebeheer
  • social media beheer
  • facturatie
  • inboeken van facturen

Wil  je een tijdelijke officemanager en wil je weten wat Verhoef en zo ….. voor jou kan betekenen? Neem dan contact met mij op!

Secretariële ondersteuning voor ZZP’ers

Is secretariële ondersteuning noodzakelijk voor een ZZP’er? Je denkt dat dat je dat allemaal zelf kan doen en vaak is dat ook wel zo. Maar laten we  heel eerlijk zijn: je bent ondernemer geworden vanuit je passie.  Misschien in de techniek, in de zorg of als coach. En dan blijkt dat er veel meer bij komt kijken dan alleen je passie volgen. Uren bijhouden, facturen versturen en inboeken, klantenbeheer, facturen nabellen, btw-aangifte, website en social media.  Kortom: allemaal ondersteunende werkzaamheden waar nu nét niet je passie ligt maar die wel belangrijk zijn voor de continuïteit voor je bedrijf. En ja….. een eigen secretaresse, dat zit er nog niet in!

Schakel dan Verhoef en zo …… in! Ik ben een ervaren officemanager én ondernemer. Ik weet dus tegen welke zaken jij aanloopt en op welke gebied jij secretariële ondersteuning nodig hebt. En díe zaken zijn toevallig wel mijn core-business. Jij houdt je bezig met jouw passie en ik met de mijne. Een ideale combi dus!

Een secretaresse voor ZZP’ers wordt ook wel een virtual assistant of secretaresse op afstand genoemd. Welke naam het ook heeft, het gaat erom dat jij wordt ontzorgd. Wat kan ik voor je betekenen?

  • Website onderhouden
  • Niet-betalende klanten bellen
  • Updaten van je CRM systeem
  • Relatiedagen organiseren
  • Nieuwsbrief schrijven
  • Rapportages redigeren
  • Telefoon beantwoorden wanneer jij er niet bent
  • En nog veel meer taken waar jij niet aan toekomt.

Met de huidige moderne communicatiemiddelen is heel veel mogelijk. Belangrijk is dat jij je passie kan volgen en je onderneming goed draait. Jij moet je bezig houden met de dingen die je leuk vindt en Verhoef en zo….. pakt alle ondersteunende en secretariële werkzaamheden op.

Wil je weten welke secretariële ondersteuning Verhoef en zo… jou kan geven? Neem dan nu contact op!

Meer weten over Office Management?

Anita Verhoef

Vraag?